Alt i udstyr til festen
Landets skarpeste priser
Fragt 29 DKK (gratis v. 350 DKK)
0item(s)

Din kurv er tom.

Product was successfully added to your shopping cart.
Fri fragt? Køb for 500 DKK mere!

Retur

Fra den dag du modtager din ordre har du 14 dages fortrydelsesret. Dette gælder dog kun hvis du leverer varen tilbage i samme stand som du modtog den i. Du har således lov til at prøve varen på, men ønsker du at returnere den skal den pakkes pænt sammen igen, og alt salgsmateriale skal ligeledes sendes med retur.

Af hygiejnemæssige årsager tager vi ikke følgende typer af varer retur, hvis de har været prøvet på: trusser, parykker, sminke, øjenvipper, kontaktlinser og oppustelige effekter.

Desuden forfalder fortrydelsesretten også, hvis varen behandles på en måde som forringer salgsværdien af den væsentligt, fx hvis varen lugter af røg eller sved, eller hvis der er kommet makeup derpå.

Hvordan returnerer jeg en vare?

Hvis du ønsker at returnere en vare og få pengene tilbage, så bedes du sende varen retur til følgende adresse (med omdeling), og vedlægge enten din ordrebekræftelse eller faktura.

Fest365 ApS
c/o KostumeOutlet ApS
Frederikstadvej 15 

9200 Aalborg SV

Når varen er modtaget på vores lager og vi har konstateret at den lever op til fornævnte krav til returvarer, så refunderer vi pengene til det kort som varen er betalt med. Bemærk at du selv betaler for at sende varen retur til os.

Hvordan gør jeg med en reklamation?

Hvis du har modtaget en vare som er beskadiget eller mangelfuld, eller at du af anden årsag ønsker at få tilsendt en ny af samme vare, så bedes du følge samme procedure som for en returvare, og vedlægge et papir hvorpå du beskriver problematikken, og hvordan du ønsker at vi skal håndtere den.

Hvordan bytter jeg til en anden størrelse eller et andet produkt?

Hvis du ønsker en anden vare end den du har fået tilsendt, så bedes du for nemhedens skyld følge proceduren for returvarer, og herefter gå ind og lave en ny bestilling på den vare du ønsker i stedet for. På den måde sikrer vi at den nye vare rent faktisk er på lager.

Du går altså simpelthen ind og laver en ny bestilling på den nye vare, og når vi så har modtaget den "gamle" vare på vores lager, så refunderer vi pengene til det kort som varen er betalt med.

Hvis du i øvrigt har nogen spørgsmål til returprocessen, så er du altid velkommen til at skrive til [email protected].